Delicious dinner at Enzo !

(pilt pärineb Enzo facebooki lehelt)

Laeva 2 asuv Enzo võitis mu südame esimesest hetkest. Armsast kohviku osast ja restorani poolest koosneva ruumi interjöör oli lummav, lihtne ent kvaliteetne. Kogu atmosfäär tekitas erilise tunde. Teenindus oli äärmiselt asjalik ja meeldiv, piisavalt diskreetne ent parajalt vaba, et mitte tunda end ebamugavalt. 


Esmaslt serveeriti peakoka tervitus, milleks oli küülikuvaht erinevate kreemidega. See väike amps oli meeldiv üllatus ja lisaks sellele imemaitsev.


Õhtusöögiks valisin suitsuküüliku risotto suhkruherne ja magusküüslauguga. Kuigi varasemalt olen ma risottodesse suhtunud teatud eelarvamusega, sest mul on pidev hirm saada riisiputru, siis Enzos ma pettuma ei pidanud. Võiks vist öelda, et mu elu parim risotto.


Kuigi menüüs olid mu lemmikud, nii klassikaline Créme Brulée kui ka šokolaadi fondant, valin maiustamiseks šokolaadikoogi hoopis kohviku poole koogi letist. Olles suur šokolaadi kookide fänn, ei üllatu mu valik kedagi. Tuleb tõdeda, et kui klassikalised šokolaadi tordid kipuvad kuivaks ja teinekord veidi mõruks jääma, siis see siin on ideaalne. Piisavalt magus, kuid mitte lääge, mõnusalt mahlane, kuid mitte vesine. Kõik maitsed olid suurepäraselt paigas ning täiustasid teineteist.



Enzo on kindlasti leidnud tee minu südamasse ja jään kindlasti ootama järgmist korda, mil sammud taas sinna sean. Loomulikult mängis oma osa mu suurepäranse õhtusöögi kaaslane, armas B. kes mu õhtusöögile kutsus. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused