Piece of NY middel of Tallinn


Neljapäeva õhtul käisime Maryega väljas jutustamas ja mõnusalt aega veetmas. Ühtlasi otsustasime kõhule pai teha ja kostitada ennast millegi heaga. NYNY Resto&Drinks jäi mulle silma juba enne seda kui see avati ja nüüd viimaks leidsin aega, et sinna sisse astuda. Tükike New Yorki Tallinna kesklinnas asub Sakala ja Kentmanni nurgal.
Ütlen ausalt, et esmane emotsioon oli väga negatiivne, sest teenindaja vastuvõtt oli äärmiselt külm ja meisse suhtumine ükskõikne. Lisaks kõigele ei tohtinud me istuda soovitud kohale, sest "äkki tuleb neljane laud ja siis neil ei ole neid kuskile istuma panna" suhtumine tekitas minus erilise vastikustunde. Sellegi poolest andsime võimaluse toidul meie negatiivset arvamust kohast muuta. 


Eelroaks proovisime juustuvalikud. Kuigi menüüs on kirjas, et juustuvalik koosneb sini- ja valgehallitus juustust, kitsepiima juustust, lambapiima juustust ja moosist, siis pole ma kindel, kas kõiki neid maitseid sealt leida võis ja moosi asemel oli tegemist kindlasti meega. Hoolimata väikesest segaduses maitsesid nii juustud, mesi kui leivakesed suurepäraselt.


Minu teiseks käiguks olnud röstitud peedi ja kitsejuustu risotto näol oli tegemist tõelise hõrgutisega. Kuigi viimasel ajal on raske leida söögikohta mille menüüs peedi ja kitsejuustu risottot ei ole, olid NYNY'is kõik maitsed suurepäraselt paigas ja ürdid lisasid isikupära. 



Magustoidust me seekord loobusime või tegelikkuses otsustasime magustoidu asemel lubada endale klaasikese Baileys'e jääga. 
Üldjoontes oli kogu kogemus lõpuks siiski pigem positiivne ning toidu ja interjööri poolest on see kindlasti üks mu uusi lemmik kohti. Kahju ainult, et vastuvõtust natukene negatiivne mälestus jäi, kuid loodan, et uuel külastusel saab ka see parandatud.

(Tõenäoliselt olen ma kõige kehvem blogija järjepidavuse kohapealt, kuid mis teha. Kui pole midagi öelda või näitata siis pole. Kuigi olen käinud ja teinud vahepeal päris palju, ei juhtu alati pilti tegema ja kõike jäädvustama. Samuti võtab suure osa ajast ülikool. Üritan olla tublim, sest kogu see blogimaailm võlub mind meeletult.) 


Kommentaarid

Populaarsed postitused