Skin care products

Ilus ja särav nahk on tõenäoliselt iga naisterahva unistus. Eriti oluline on õige näohooldus minu puhul, sest probleemse näonahaga tuleb eriti hoolikalt valida mida ja kas üldse oma näole määrida. 


Siin on minu viimase aja lemmikud, mis sobivad minu näonahaga ja teevad sellega koostööd.


Näo puhastamiseks meigist kasutan Garnieri Micellar Cleansing Water'it mis puhastab näo suurepäraselt meigist ilma seda ärritamata ja nägu õliseks jätamata. Harjumuspäraselt kulub minul selleks siiski vähemalt neli vatipadjakest.  Nahk on pärast mõnusalt siidine ja pehme. Pärast loputan näo veega ja võtan kasutusele oma vaieldamatu lemmiku. 
Neutrogena visibly clear pink grapefruit facial wash võitis mu südame esimese kasutuskorraga. Igapäevaseks kasutamiseks mõeldud värskendav näopesuvahend muudab nagu lubatud naha puhtaks ja värskeks. Masseerin geeli õrnalt niiskele nahal ja seejärel lõputan veega, õrnalt kuivatan. Hommikul ärgates on jume tõepoolest värkse ja palju säravam ning tervem. Ajapikku vähendab muidugi ka vistrike ja komedoonide teket, kuid minu puhul on nende tekke taga enamasti vale toitumine, seega mingit imet ma ei oota. Ent kui mõnusalt värkse ja õrn mu näonahk peale selle kasutamist on, on lausa imeline. 


Viimased kaks on mõeldud näole kandmiseks peale kahe eelmise toote kasutamist. Mõlemad kuuluvad The Body Shopi Tea Tree sarja ning on mõeldud probleemsele nahale. Teepuu klaaristavat näokreemi (Skin Clearing Lotion) kasutan hommikuti. See küll niisutab õrnalt nahka kuid samas matistab piisavalt,kontrollides rasueritust, et nägu päevajooksul läikima ei hakkaks.
Teepuu vistrikevastane öökreemi (Blemish Fade Night Lotion)kasutan igapäevaselt enne magama minemist. Minu arust aitab ta nahal puhata ja taastuda päevast. Samuti aitab paranadada vistrikest kahjustatud naha välimust. Ühtlasi ühtlustab ka nahatooni. Vähemalt minu puhul ei puneta nahk enam ärgates nii palju kui varem. Võiks isegi öelda, et punetus on minimaalne.

(PS! Olgu ära mainitud, et tegemist on minu isikliku kogemuse ja arvamusega. Tooted mis minu puhul toimivad, ei pruugi toimida kõigi peal. Iga näonahk on erinev ja vajab erinevat hooldust. )



Kommentaarid

Populaarsed postitused