Yesterday's breakfast

Mulle tundub üha rohkem, et mu blogist on saamas toidublogi või siis toidukohtade blogi. Aga mis ma teha saan. Esiteks, armastan ma head toitu ja teiseks nautida seda kuskil mõnusas kohas. Häid kohti Tallinnas õnneks jagub ja kerkib järjest juurde. 

Eile hommikul käisin oma armsate kaaslastega hommikust söömas kodu lähedal F-Hoones. Miks see koht mulle meeldib? Seal alati ülimalt meeldivad teenindajad, kes on lahked ja naeratavad. Lisaks on toit lihtne ja maitsev. 

Mitte ükski mu hommik ei möödu ilma kohvita. Nii ka eilne. Üks mõnus  latte on alati hea idee. Eriti ägedad on F-Hoone tassid, mis on kõik erimoodi.


Mu imelisteks kaaslasteks olid Mari ja Mickey. Kas saaks olla veel meeldivamat kaaslast hommikusöögiks, kui see imeline olevus. Mickey lõi laineid ka teenindjate seas. Ja kuidas saakski ta kellegi külmaks jätta.


Mu kõhule tegi seekord pai imeline omlett kolmest munas, väikese värkse salatiga ja parma singiga. Võib öelda, et üks igati korralik ja täitev kõhutäis hommikusöögiks. 


Tõesõna, ma naudin kalamaja mõnusaid hubaseid toidukohti, mis kõik on saanud nii koduseks.

Kommentaarid

Populaarsed postitused