What I think about Placent Activ

Placent Activ on platsenta ekstrakti sisaldav juuksehooldussari. Tootesarja eesmärgiks on soodustada juuksekasvu, peatada juuste väljalangemist ja võidelda kõõma vastu. Samuti peaks muutma juuksed kohevamaks ja lopsakamaks. Sari on mõeldud kõikidele juustetüüpidele. 


Sarja kuuluvad shampoon, palsam ja juukseampullidest. Igapäevaseks juuste pesemiseks kasutasin Placent Activ shampooni ja palsamit. Ütlen ausalt, et erilist erinevust ma ei näinud. Tegelikult ei näinud ma üldse mingit erinevust. Mul on kiire juuksekasv ja terved juuksed, hoolimata sellest, kui palju ma neid oma elus värvinud olen. Juustega on mul tõeliselt vedanud. Seega eriline emotsioon mul antud kahe toote puhul puudub. 


Ampullide osas oli mul suur ootus. Ampullid lubavad tänu koostises olevale platsenta ekstraktile vähendada ja vältida juuste väljalangemist. Peale juuste pesemist tundub mulle alati, et juukseid jääb kammides natuke liiga palju pihku. Niisiis olid minu ootused suured. Ka nüüd pean tõdema, et erilist vahet ma ei näinud. Tulemus oli minimaalne, kui üldse. 



Lõpp kokkuvõttes ei rutta tooteid kiitma, kuid ühtegi halba sõna ka ei ütle. Juukseid said puhtaks ja säravaks. Siiski, ise ma seda komplekti endale uuesti ei soetaks. Ka see komplekt oli kingitus. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused