Wonderful dinner at Ruhe

Nädalavahetust kallite sõpradega õhtustades lõpetada on alati hea plaan. Sõbrad justkui annaks jõudu, et uuele nädalale veelgi julgemalt ja tegusemalt vastu minna. Kuna eile oli ka naistepäev, siis otsustasime sõita natukene linnast välja. Sihtmärgiks sai Jõelähtmes asuv kalarestoran Ruhe. Ruhe tähendab puutüvest õõnestatud lootsikut, kalapaati, mis on olemas ehtsal kujul ka Ruhe terrassil. Saksa keeles tähendab ruhe rahu, mis iseloomustab hästi seda tunnet, mille tekitab Ruhe kaunis merevaade. Suutsime eksida teelt ja plaanitud seitmse asemel jõudsime kohale kaheksaks. Selleks ajaks oli väljas juba pime ja imelisest merevaatest me osa ei saanud. Sellegi poolest koht oli ilus, teenindus vapustav ja toit imemaistev.


Menüüs oli hulgaliselt toite kalaga, mis ühele mereäärsele restole vägagi omane olema peaks. Mina valisin omale mereanni risotto, mis oli tõeliselt maitsev. Selliste roogade puhul on minu suureks hirmuks alati see, et mõni maitse domineerib rohkem kui ma sooviks või on kõik kuidagi liiga mereannine. Seekord olid kõik maitsed suurepäraselt paigas. Karbid ja krevetid sobisid omavahel suurepäraselt, risotto parajalt kreemjas ja mahlane. Seega kõik oli vapustav!


Minu puhul ei tule tõenäoliselt magustoidu valik üllatusena. Šokolaad on minu puhul alati kindel valik. Nii ka see kord. Menüüs olev Jürgenmeistri brownie oli lihtsalt suus sulav. Sõnadesse on seda keeruline panna, seda peab ise proovima.


Minu meeldivateks kaaslasteks olid Britta ja Mart, sest meie seltskonna neljas liige pidi lahkuma kui me jõudsime, sest nagu ma juba mainisin, suutsime meie teelt eksida ja hilinesime päris korralikult. Sellegi poolest, kogu õhtu oli äärmiselt tore ja meeldiv, juttu jagus kauaks ning naerda saime korralikult. Igati imeline lõpp ühele toredale naistepäevale ja nädalavahetusele.

!(Ruhe kodulehe ja menüüga saad tutvuda SIIN)!


Kommentaarid

Populaarsed postitused