Are we ready?

Väikese ilmakodaniku tulekuga oleme vist suutnud S-iga lõpuks ära harjuda. Vähemalt selle mõttega. Ja S tundub eriti rahulik olevat, seevastu kui mina suudan päevas umbes sada korda mõelda, et appi, kas ma saan hakkama...

Aga põhimõtteliselt oleme me valmis! Teoreetiliselt. Vajalikud asjad oleme kõik soetanud, nii ma vähemalt arvan. Viimase asjana toon veel sellel nädalavahetusel vankri linna ära, kuigi tähtajani on veel 3 nädalat aega, aga kunagi ei või ju teada, millal väike Suslik otsustab, et nüüd on õige aeg tulla. 

Mina sain oma ülikooliga ka ühele poole, jäänud on vaid ametlik lõpuaktus, et diplom kätte saada. See juhtub aga kõigest kuus päeva enne tähtaega, nii et eks ole näha, mis saab. Kleidi oleks igaks juhuks valmis ostnud. 

Igaljuhul, pisikese ilmakodaniku tulekuks on voodi juba tehtud ja kaisuloomgi tekiall ootamas.

S ja mina oleme ka valmis! Seni naudime veel kahekesi olemist, kuigi ma juba kujutan ette neid magusaid laupäeva hommikuid, kui saame kolmekesi voodis laiselda ja nautida hetke. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused