Pisike kasvav armastus mu sees

Elu üllatab ja tihti ei lähe asjad nii nagu plaanitud. Aga need üllatused võivad mõnikord muutuda kõige positiivsemateks asjadeks su elus. Siin ta siis on... Kõige ootamatum kuid siiski kõige toredam üllatus mu elus. 



Kuigi täna puksib see väike ilmaime mind veel seestpoolt ja annab märku endast teinekord valusalt ja ootamatult, on teadmine, et ta seal on, kõige parem tunne maailmas. 




Kui me S-ga teada saime, et meie ellu tuleb uus inimene, olin mina alguses šokis. S seevastu oli rahulik ja rõõmus. See andis mulle endale kindlustunde, et ükskõik mis, saame me alati koos kõigega hakkama.




Nüüd me siis ootame, et meie pisike suslik (nagu me teda hellitavalt algselt kutsusime) veel kaks kuud kosuks, enne kui meie kaissu poeb. 



Kommentaarid

Populaarsed postitused