Üks üllatuslik babyshower

Kuigi vahest on tunne, et kõik kallid sõbrannad on mööda maailma laiali, suutsid mu Eestis olevad sõbrannad mind korralikult üllatada, korraldades mulle üllatus babyshoweri

Pidime Brittaga minema pühapäeva hommikusele brunchile ja selles ei olnud minu jaoks mitte midagi ebatavalist, sest oleme selliseid hommikuid ikka teinud. Tõsi, küll mitte viimasel ajal, sest S-i vabadel nädalavahetusel on mul lihtsalt kahju välja hommikust sööma minna ilma temata. Aga me polnud Brittaga tõesti amuu käinud koos hommikust söömas ja ma tõepoolest naudin meie hommikusööke. 

Nii siis ei osanud ma mitte midagi kahtlustada. Olime selle mitu nädalat enne toimumist kokku leppinud ja S pidi ka poistega disci mängima minema hommikul, seega polnud mul kahju ka. 

Ristikheina kohvikust sisse astudes ei osanud ma endiselt midagi ootada. Ainus mida märkasin oli mu õde, kes Tartust selleks nädalavahetuseks Tallinnasse tulnud oli. Jõudsin vaid mõelda, et kas tõesti sattus ta just sel hommikul oma kutiga samasse kohta hommikust sööma. Ja siis ma nägin. 

Oma ema, õde ja veel kahte sõbrannad, kes olid koos Brittaga üllatuse korraldanud. Ma olin tõsiselt üllatunud, sest ei osanud seda absoluutselt oodata. Laual olid sinised muffinid, õhupallid, limpsid ja hiljem tellisime kõik omale ühed mõnusad hommikusöögid. 

Mu emotsioonid eelmisest nädalavahetusest on endiselt nii laes, et mul on vähe sõnu oma sõbrannade kirjeldamiseks. Ja ma tean, et mu maailmarändurid oleks ka seal tahtnud olla.

Igaljuhul on mul tohutult vedanud nende kavalpeadega. Ja väike suslik saab ka omale ühed vahvad ja armastavad tädid!


Mu uskumatult erilised sõbrannad!




Kommentaarid

Populaarsed postitused