PROJEKT OMA KODU: ESIK (1)

Kui palju rõõmu võib tunda väikestest asjadest. Ma ei mäleta millal tundsin nii suurt rõõmu nagu paar  nädalat tagasi esikukapist (olgu öeldud, et kõik Suslikuga seonduv on teises rõõmukategoorias). Nii ongi meil nüüd esikus jalanõude kapp, kuhu peale mina saan oma koti toetada ja mille kohal asub riidetoru.


S oleks tahtnud kingariiulit, mulle need aga ei meeldi. Tee mis tahad, no lihtsalt ei meeldi. Tavalist riiulit esikusse jalanõude jaoks ka ehitada ei saanud, sest ühas seinas on mingid kilbid (elektrikapp vist tegelt ja midagi veel) ja nii tuligi leida mingi muu lahendus, sest mind kohutavalt häiris, et jalanõud lihtsalt keset esikut laiutasid ja neid kindel koht puudus. 
Eestist ma ühtegi sobivat kappi ei leidnudki ja IKEA lehel jõudsin selleni juhuslikult. Ma isegi ei otsinud seal seda. Aga kui ma seda nägin, oli mul asi selge. See on see. Lihtne ja mis kõige olulisem, jalanõud ei paista välja.

Kuna hetkel on salli kandmise hooaeg (ja salle on meie majapidamises palju), tuli leida lahendus ka neile. Ma ei teagi, kas tegemist on püsiva variandiga, aga ükspäev hemtexis nägi S väikest korvi, mida soovis võtmete jaoks ja mina olin juba mõnda aega unistanud mereheinast korvist, aga polnud selle soetamiseks midagi teinud. S ostis siis nüüd mulle selle, kuig mul ei olnud ennem sellele reaalset otstarvet välja mõeldud. Poes oli aga asi selge, sinna sisse saame panna alguses mütsid ja sallid ning hiljem, kui esikus ka riiul, saab korvis hoiustada pleede. Või siis igapäevaseid salle edasi. 

Esikusse on tulemas veel riiete kohale riiul. Vastas seina peegel ja pisike tumba, kuhu korraks ennast toetada, et kingapaelu siduda ja väikest Suslikut riidesse aidata. Tumba on välja valitud ja ootab vaid koju toomist. Riiul tuleb ka lihtsalt ehituspoest ära osta. Peegliga on natukene keerulisem, sest ma tean täpselt mida ma tahan aga sellisel kujul seda leidnud ei ole. Nii et kui keegi teab kus müüakse musta antiikse raamiga seinapeeglit, andku teada! Muidu tuleb mul hakata seda ise värvima või S'il. 



Kommentaarid

Populaarsed postitused