A Little Bit of Christmas

Jõuldudega on alati nii, et kui need läbi saavad tekib teatud kergendus tunne, ent samas ootavad kõik neid igal aastal. Kes rohkem, kes vähem, kuid ma usun, et mingil määral ootavad neid kõik. Jõulutraditsioonid on küll mingil määral muutunud kui põhimõtted jäänud samaks. 
Mina olen olnud alati üks neist, kes kogu seda jõuluaega meeletult ootab. Kogu selle jõuluhõngu pärast. Jõuluturg ja kuum glögi, kaubanduskeskuste vaateaknad (kuigi enamus inimesi väldivad kaubanduskeskusi sel ajal nagu.. ma ei tea mida), mandariinide lõhn kodus ja palju muudki.
Kui varasemalt (tõesti oma hea 10 aastat tagasi) tulid vanaemad jõululaupäevaks meile ja esimesel pühal külastasime mu tädi pere, siis viimastel aastatel oleme jõule tähistanud perega Euroopas suusatades. Kuid mitte kindlalt igaaasta. See aasta oleme jälle siin ja pere saab ühises pidulauas kokku. 
Armas ja lihtne kuuseke ootab vaikselt öist jõuluvana külastust ja piparkoogi lõhna on tunda terves majas. Kui meie perel muid jõulutraditsioone ei ole siis kuusk ja piparkoogid on küll kindlad jõulutraditsioonid. 

Imelisi jõule!






Kommentaarid

Populaarsed postitused