Piece of heaven at Rataskaevu16

 Kui Mariga vanalinnas jalutasime ja mõtlesime kuhu lõunatama minna, oleksime lugenud justkui teineteise mõtteid. Vanalinnas Rataskaevu 16 asub sama nimeline resto. Armusin sellesse kohta hetkest, mil uksest sisenesin. Kogu koha aura ja interjöör lummasid mind. Paekivi seinad, lihtne mööbel, väikesed läbimõeldud detailid. 


Kuna mu hääl on plehku pannud jõin ära terve kannu piparmündi teed, Mari nautis veini. Toidukõrvale serveeriti peakoka enda poolt valmistatud saia (või midagi sarnast) kõrvitsa seemnetega. Söögiks valisime mõnusalt kerged ja kevadised salatid. Mina otsustasin Röstpardi salati kinoa ja kirsikastmega kasuks. Tegemist oli tõelise hõrgutisega. Iga suutäis sulas suus, maitsed täiuslikud. Mis mulle selles salatis eriti meeldis, olid väikesed pirni pallid. Mari valis värske salati lõhefilee ja laimi-mee kastmega, mida ta taevani kiitis.





Magustoitudega on üldiselt lood nii, et kõik juba teavad, mina võtan alati midagi šokolaadist. Teenindaja üks kahest soovitusest oligi soe šokolaadikook. 


Teenindaja sõnul on kliente, kes spetsiaalselt seda seal nautimas käivadki. Minu näol on neid kindlasti üks suur fänn juures, sest no vaadake vaid! Võrratu struktuuriga šokolaad, mis valgus esimese ampsu järel mõnusalt välja. Kõrvale serveeritud vaniljejäätis on muidu klassika ja täiesti arusaadaval põhjusel, see lihtsalt sobib sinna imeliselt, samuti vaarikakaste.


Nagu kirjutasin ka Rataskaevu16 facebooki, armusin toitu, interjööri ja teenindajasse! 









Kommentaarid

Populaarsed postitused