Sweet dreams!

Et elu kolmekuusega on korralikud ameerika mäed, teab vast iga lapsevanem. Nüüd tean ka mina, et kui ühel päeval tundub, et meil on kõik hästi paigas ja laps nagu ingel, siis järgmisel päeval võib kõik olla täiesti teist moodi.



Nädal tagasi lugesin Facebooki grupis, kuidas üks ema tundis suurt rõõmu sellest, et tema beebi oma voodisse magama jäi. Mina mõtlesin, et minu laps jääb oma voodisse igal öösel ja nii juba algusest peale. Üleüldse ei nõue magama jäämine meil mingit erilist võimlemist ega kunsti. 

Kuni... 

Paar päeva hiljem algas magama jäämisega korralik tsirkus. Eriti lõunaunega. Toas oli see täiesti võimatu. Öösiti ärkas pisike Suslik nii mitu korda, et ma ise ei saanudki eriti magada, sest kui olin ta oma voodisse tagasi pannud, läks mul endal nii kaua magama jäämisega aega, et enne jõudis Suslik jälle ärgata.

Selline öine triangel algas kolimisega ja kestis paar ööd. Tänaseks on see õnneks läbi (sületan igaks juhuks 3 korda üle õla, et täna öösel selline asi uuesti ei algaks). 

Nüüd on õnneks öised uned jälle paigas. Pisike jääb oma voodis magama ja seda ilma igasuguste ime trikkideta. Vahest joriseb seal veidi, kuid kümne minuti jooksul uinub. 



Kommentaarid

Populaarsed postitused