APPI! Detsember!

Mõtlen iga päev, et tulen ja kirjutan teile kuidas meil vahepeal läinud on, aga siis tuleb sada asja vahele ja lõpuks on päev õhtus ning mina juba tekiall. Nii põhimõtteliselt iga päev. Ja oktoobrist saigi niimoodi detsember. 

Mulle meeldib detsember! Kohe väga! Esiteks, muidugi jõulud, sest kes jõule ei armastaks? Teiseks, mul on sünnipäev. Kuigi see pole enam nii suur põhjus ega ka tähtpäev. 

Novembri viimasel päeval tegime minu ema ja vennaga piparkooke. Noorhärra oli ka muidugi pundis. Õhtul tahtsin küünlad ka põlema panna, aga ... Meil polnud ühtegi süütamisvahendit! Ma olin kohe tükk aega päris õnnetu. 

Täna sain S'i nõusse, et toome siiski kuuse koju. Eks mõtlen midagi, et kuidas küll see väikemees meil sellega siin toimetama hakkab, aga egas muudmoodi saagi teada, kui ei proovi. 

Mul on vaja veel üks jõulukink osta ja siis peaks nendega ka kõik ühelpool olemas. Vist... Raudselt meenub miskit veel vahetult enne jõule, aga ma loodan siiski et mitte. 

Mis siis veel? Ega suurt polegi. Paar asja on veel, mida jagada, aga need jätan mõneks teiseks korraks. Aga meie pisike läks lasteaeda ja see on küll teema!

Pilt on küll eelmise aasta jõuludel tehtud, kuid endiselt mulle väga armas. Foto: Laura Oks

Kommentaarid

Populaarsed postitused