Homemade dinner for one


 Üksi elades on kergem väljas söömas käia, aga kui oled lõuna väljas söönud, siis õhtuks uusi plaane teha on teinekord keeruline. Kuigi mulle meeldib meeletult väljas söömas käia ja köögis toimetamisest ei ole ma teab mis sillas, siis aega-ajalt tuleb seda siiski ette. Täna otsustasin peale lõunat sõbrannaga, mis ühtlasi oli ka hommikusöögi eest, et kokkan väheke. Tegelikkusel oli plaan lihtsalt õhtuks midagi süüa osta, aga Kaubamaja toidumaailmas nägin pikalt isutanud hiidkrevette. 


Sulatasin külmutatud krevetid vees ära. Samal ajal hakkisin ühe tsilli kauna ja kolm küüslaugu küünt. Kui pann oli piisavalt kuum, valasin pannile lahjat oliiviõli ja praadisin küüslaugu ja tsilli. Et kogu kupatus kõrbema ei läheks, lisasin natuke vett. Veidi enne krevettide pannile panekut segasin küüslaugu ja tsilli hulka vahemere ürdisegu.


Praadisin krevetid õrnal kuumusel, et need kõrbema ei läheks ega üle ei küpseks. Ma ütlen ausalt, et ma ei armasta eriti söögitegemist, sest pärast on vaja nii palju asju vaja pesta ja koristada. Lisaks ei meeldi mulle kokata lihtsalt kõhutäitmiseks. Teine asi on muidugi, kui korraldan sõpradele õhtusöögi maitseelamuse eesmärgil. Minu tänane õhtusöök oli aga ülimalt maitsev ja samas äärmiselt lihtne valmistada. Aega läks maksmimaalselt 10 minutit. Kuigi esimese hooga tundus, et kümnest krevetist ei saa kõhtu täis, oli see korralik kõhutäis. Kuigi, kellel saaks üldse kunagi krevettidest küllalt?


Kommentaarid

Populaarsed postitused