Valentines day dinner

Lõpuks suutsin väljas süües jäädvustada need imelised hõrgutised. Käisin sõbrapäeva õhtusöögil vanalinnas Clayhillsis, mis asub aadressil Pikk 13. Saan öelda ainult kiidusõnu nii teeninduse kui ka toidu kohta. 



Kuigi Clayhills pakkus ka sõbrapäeva erimenüüd mille kasuks mu õhutsöögi kaaslane otustas, läksin mina ikka seda teed, et valisin ise omale kolm käiku. Esimeseks käiguks valisin peedi-kitsejuustu salati, mis oli tõeliselt maistev. Lisaks peedile ja kitsejuustule oli salatis ohtralt rohelist, seemneid, rediseid ja vaarikaid. Kõike oli piisavalt ja jagus suurepärast kitsejuustu ja peedi kõrvale. 


Teiseks käiguks ehk pearoaks valisin veiseliha porgandite ja punaseveini kastmes. Lisandiks kõrvale värske salati. Ütlen ausalt, et olen viimasel ajal teadlikult väljas süües veiseliha vältinud ja proovinud kõik võimalikke muid asju. Täna aga oli mul meeletu veise isu ja otsustasin sellele järgi anda. Pettuma ma ei pidanud, sest tellitud liha küpsusastmel medium oli igate pidi fantastiline ja ideaalne. Piisavalt mahlane samas parajalt küps. Minu poolne au ja kiitus kokale. 


Kui magustoidu valimiseks uuesti menüüd palusin oli mu mõtteid kuuma šokolaadi laavakook, kui aga nägin cream brûléed, teadsin, millega oma õhtusöögi lõpetan. Olen kirglik cream brûlée fänn ega jäta kunagi võimalust kasutamata. Klassikaline mündilehe ja maasikatega cream brûlée töötab alati ega vea kunagi alt. Nii ka see kord ja taaskord, ma ei pidanud pettuma. 


Ütlen ausalt, et kuna ei olnud Clayhillsis varem käinud, oli väite teatav eelarvamus või hirm. Pean au andma nii kohale, toidule kui ka teenindajale. Esmalt oli koht äärmiselt mõnus ja hubane. Teiseks maitses toit võrratulut. Viimaks oli teenindus äärmiselt meeldiv ja professionaalne. Meie teenindaja sai oma tööga väga hästi hakkama ja tegi seda lausa suurepäraselt. Pakkused soovitusi ja olles koguaeg olemas, juhuks kui oleksime pidanud teda vajama. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused