2017 - parim aasta minu elus

Kui ma öösel mööduvale aastale tagasi vaatama hakkasin, täitus mu süda suure rõõmuga. See aasta on toonud mulle nii palju ilusaid hetki, et vahel mõtlen, kas see on üldse kõik päris.

Aasta kõige võrratuim hetk oli kindlasti pisikese Susliku sünd. See oli ühtaegu mu elu ilusaim ja valusaim hetk. Nii suurt rõõmu ei ole ma kunagi tundnud. Kui palju armastust mahub ühe inimese sisse ja kuivõrd kiiresti muutub elu igaveseks. Iga järgnev päev on olnud lihtsalt imeline.



Lisaks muidugi päris oma kodu ostmine. See tundub endiselt nii uskumatu, et meil ongi päris oma kodu. Koht, kus meie pisike saab ennast alati turvaliselt tunda ja tal on kindel koht, kus kasvada. 

Kolmandaks ülikooli lõpetamine. Mäletan kui palju kordi tahtsin loobuda ja võtta pausi. Tundsin, et lihtsalt ei jaksa ega suuda lõpuni pingutada, sest olgem ausad, päris lõpp saabus vahetult enne Susliku sündi ja see oli üks väga väsitav aeg. 

Ja muidugi on see kõik saanud võimalikuks täna sellele imelisele inimesele minu kõrval, kes toetab mind kõiges. Isegi kui me ei ole alati kõiges ühel nõul kohe, on ta alati toeks.


See on olnud parim aasta minu elus. Veel paar päeva tagasi tähistasin oma 25-ndat sünnipäeva ja tabasin end mõttelt - MUL ON KÕIK OLEMAS! 

Kommentaarid

Populaarsed postitused