Jõulupildid viiekuusega

Käisime S'i ja pisikese mõngliga armsaid jõulupilte tegema, et siis oma perele vahvad kingid teha. Valisime välja viis perepilti, mis siis ära raamisime ja kuuse alla pistame. Ikkagi Susliku esimesed jõulud ja ilus mälestus kõigile osapooltele.

Pildistamine ise oli aga... ütleme nii, et paras väljakutse. Mina ja pisike olime meeletus nohus ja päev algas varakult. Kuna olime aja pannud hommikul poole kümneks, et võimalikult loomulikus valguses seda teha, ärkasin mina juba 7. Susliku jaoks on ka nii varajane ärkamine harjumatu ja sessiooni lõpuks oli ta nii väsinud, et nutt ei tulnud peale ainult siis, kui lutt suus oli. 



Kui üks mu endiseid kolleege Austraaliast tagasi tuli, teadsin kohe, et tahan teda meid pildistama. Nii ma Laurale ka kohe kirjutasin ja ma ei pidanud ka kahetsema. 

Esiteks, tundsin ta käekirja ja teadsin, et mulle meeldib tulemus. Teiseks on mugavam pisikese lapsega tuttava inimesega pildistada, sest nii on lihtsalt kergem. 

Ja et jõuludeni on vaid kümme päeva, tundub ka uskumatu. Alles algas november ja nüüd juba...

Ma ootan jõulu sel aastal kuidagi eriti. Miks, seda ma öelda ei oskagi. Võib-olla seetõttu, et need esimesed jõulud kus Suslik meiega on. Ja maale tahaks väga. Ja piparkooke teha. Ja ema küpsetatud leiba. Ja mereõhku. 


Laura töödega saab tutvust teha SIIN.

Kommentaarid

Populaarsed postitused