See imeline kuldne sügis

Sügis ei ole just mu lemmik aastaaeg, kui sajab liiga palju ja päikest paistab jälle liiga vähe, aga kui on ilus päikeseline sügise algus... siis olen ma küll õnnelik ja rõõmus. Mulle meeldib kui puud värviliseks lähevad ja kõik ümbritseb just kui üle kullatud oleks. 



Väiksena meeldis mulle väga lehe hunnikutesse hüpata ja seal hullata. Küll oli vahva ja tore. Tunnen natukene puudust riisumisest, kuigi poleks iial uskunud, et midagi sellist ütlen. Praegu aga tundub kuidagi rahustav ja mõnus tegevus, mida ühel päikesepaistelisel pärast lõunal teha. 

No vaadake vaid seda õnnelikku nägu!
Eile me küll ei riisunud, aga mõnusat sügisilma nautisime külla mõnuga. Hoolimata tõsiasjast, et õhk hakkab küll juba kargeks muutuma, on päikese käes ikka mõnus. 

Ega siin pikka juttu polegi. Tahtsin lihtsalt neid positiivseid sügisemotsioone jagada.






Kommentaarid

Populaarsed postitused