Kodust ja olust

Meil on nii palju asju vahepeal valmis saanud. Näiteks raamaturiiulid seina (need on juba nii ammu seinas, et sellest tundub isegi imelik kirjutada), esikusse hoiukastid, kraanikausi alla kapp ja noorhärra tuba. Neid esimest kolme asja ootasin ma ilmselt kõige kauem, sest õigete asjade leidmine võttis omajagu aega. Või noh, aega võttis see, et sobivad ja taskukohased variandid asusid üle lahe Soomes ja keegi pidi need sealt ära tooma. Samal ajal lootsin koguaeg, et äkki leian ikkagi  meilt ka midagi mis sobiks, aga ei.

Igaljuhul, lähemalt. Raamaturiiulite üle on mul eriti hea meel. Kuigi kõik raamatud ei magu sinna ikkagi ära ja meie peres kipub olema nii, et raamatuid tuleb koguaeg juurde. Hulgim. Nii ongi osad raamatud endiselt aknalaual ja ootavad oma kohta. Eks näis, mis neist saab. Üks mõte mul on, aga eks ole näha, mis härra neist arvab.

Esikusse hoiukaste otsisin ka kaua. Oi kui kaua! Mu vanematel on analoogsed nagu nüüd meil, ainult et heledad (vist). Ja otsisin mis ma otsisin neid, ei leidnud kuskilt. Ainult jälle üle lahe. Kõik mis meil müügil on, olid valed ja selliseid mida mina otsisin, olid nahast ja seetõttu hirmkallid.

Vannitoa kraanikausikapp neist kolmest vist minu jaoks kõige suurem samm edasi. Kuigi kõik need asjad olid ühtmoodi olulised, siis selle kapiga sai vannituba justkui valmis (sest duširiiul on endiselt puudu). Seda kappi ootasime ka terve igaviku, sest ikka ja jälle kui poodi neid erinevaid vaatama läksime, ei leidnud kunagi seda õiget. Ja kui leidsime juhuslikult mõne sobiva, oli see nii hirm kallis, et kohe ei raatsinud ja järgmine kord jälle polnud... Ühesõnaga, see oli üks lõputu otsing, kuni lõpuks selle Ikeast koju tõime. Õigemini, see toodi.



Vannituppa saime peegli kõrvale riiulid seina. Seal on hea igast ilutooteid hoida ja muuhulgas tegid ülepildi ilusamaks. Nii et võib vist öelda küll, et vannituba on valmis! Üks ainus tuba meie elamises. Esikusse tahaks ka veel nagu midagi. Mida, seda ma ei tea, aga muidu on seegi põhimõtteliselt valmis. Köök ootab endiselt riiulit ja elutuppa võiks diivani taha seina miskit rippuma panna. Muidu on needki valmis. Kui nüüd niimoodi näpuga järge ajada, siis tundub, et kodu ongi valmis saanud. Mõnda taime tahaks ka veel siia sinna, aga küll needki tulevad. Et noorhärra on oma tuppa kolinud, on seegi tuba võtnud päris valmis ilme. Puudu on veel ainult midagi akna eest. Aga noorhärra tuba on mu nii lemmik, et väärib omaette postitust. Luban seda järgmiseks!




Ainus vaene rüütel on meie magamistuba, kus pole midagi teinud. Ainult noorhärra välja kolinud. Nüüd on rohkem ruumi ja tulebki hakata mõtlema, mida selle toaga teha. Mõtteid on nii palju erinevaid, et vaikselt tuleb hakata valikuid langetama ja siis kuskilt otsast tegema hakata. Eks saab seegi kunagi valmis.



Kommentaarid

Populaarsed postitused