Plirts-plärts, käes on märts?! Ja maha sadas lumi!

Tegelikult on mul nii hea meel, et on vastlapäev ja õues sajab laia lund. Eks see muidugi natukene imelik ole, sest ma jõudsin juba paaril korral kevadmantliga väljas käia ja noorhärrale kevad saapad jalga tõmmata. Uue jope ja vihmariidedki tellida, sest tundus, et kui kohe ei telli, siis õigel ajal pole midagi selga panna, sest kevad saabub ju "ülehomme". 

Ehk siis oli mul koguaeg tunne, et kevad ongi kohe käes ja mina kõigega hiljaks jäämas. Aga hommikul õue vaadates oli nii ilus! Palju parem kui lihtsalt hall ilm, sest kui päike ei paista, on õues ikka väga kole. Kahju ainult, et meie jälle HAIGED oleme. Seekord ikka mõlemad ja korralikult.

Vastik nohu ja veel vastikum köha, mis normaalselt magadagi ei lase. Ma nii ootan kevadet, et see haiguste periood ehk raugeks, sest jube tüütu on käia nädal lasteaias ja siis jälle kaks nädalat kodus olla. Iseenesest pole ju hullu, saan kodus ka tööd teha ja et mul on nii toredad kolleegid, ei tee keegi sellest probleemi, aga ühel väikesel tegelasel hakkab nelja seina vahel minuga kahekesi nii kohutavalt igav, et karju appi. 

Ja ega kui ikka maru igav on, siis sünnivadki igast lollused. 

Nende haiguste vangis olles teagi, kas vastlaliugu jõuab tegema. Tellisin küll kuklid ära ja mõtlesin korra, et jalutaks kelguga neile hiljem järgi, siis aga mõtlesin, et ei tea, kas on ikka hea mõte. Sups autoga sinna ja tagasi tundub ju lihtsam. Aga äkki teeb värske õhk hoopis head kui korralikult riidesse panema? 

Aga ega see kevadki enam kaugel pole ja aprillis on meil kõigil nädalakene puhkust. Ei teagi veel, kui noorhärra siis terve on, viime ehk ta ühel päeval lasteaeda, et saaks rahus puhata ka niisama, aga kindlasti võtame ka kõik koos midagi toredat ette. Ehk on ilmad ka siis juba kevadised (aprilli lõpus ju võiks?!).

Mitu vastlakuklit teie plaanite täna ära süüa? 

Ahjaa! Pikka liugu!
(Jaanuaris Viru rabas)


Kommentaarid

Populaarsed postitused